Případovou studii jsme se rozhodli zpracovat s naši klientkou Lenkou, která již několik let provozuje kadeřnický salon a rozhodla se udělat radikální změnu přejít z "tužky a papíru" na moderní rezervační systém. Případová studie je zpracována formou rozhovoru.
Jelikož jsem používala klasický papírový diář, který byl pro mě často velice nepřehledný a při změnách rezervací dosti chaotický. Klientky se takto mohou objednat či přeobjednat sami podle jejich potřeby a já mám čas na klienty a nemusím odcházet od práce. Rezervační systém Online termín jsem si vybrala jelikož je jednoduchý, přehledný, můžu si připisovat poznámky ke klientům nastavovat otevírací dobu dle potřeby či zrušit rezervace na určitý den napřiklad při nemoci. Rozhodně všem doporučuji vyzkoušet.
Zásadním faktorem, proč jsem si vybrala rezervační systém Online termín je jednoduchost ovládání. Zároveň rezervační systém poskytuje velké množství funkcí a možností, ale všechno je jasné a intuitivní. V neposlední řadě se mi velmi líbila komunikace a ochota lidí z Online termínu, kteří mi se vším rádi pomohli. Kombinace funkcionalit, intuitivního ovládání, ochoty lidí z Online termínu mě přesvědčili začít používat právě tento rezervační systém.
Po pravdě, přechodu z diáře na online rezervační systém jsem se nejvíce bála. Nicméně jelikož rezervační systém Online termín umožňuje jak automatizované vytváření rezervací online, tak vytváření rezervací "ručně", přechod nebyl takový problém. Především pak u starších klientů stále využívám "starý" způsob, kdy mi zavolají, nebo se na místě domluví na dalším term ínu. Naopak mladá generace ráda využívá nové a moderní technologie a upřednostňuje tak online vytváření rezervací.
Narovinu, když jsem se o Online termínu poprvé dozvěděla, moje otázka byla, proč bych měla v dnešní době zvyšovat své náklady o nějaký online rezervační systém, když mi diář funguje skvěle? Popravdě, po chvíli počítání jsem zjistila, že opak je pravdou, a že rezervační systém Online termín naopak náklady šetří. Dříve se mi stávalo, že na svůj termín kdyždý měsíc nedorazilo zhruba 6-8 klientů, protože na to prostě zapomněli. Já jsem pak musela sedět v salonu zadarmo a čekat na dalšího klienta.
Ve výsledku se mi díky rezervačnímu systému Online termín snížil počet zákazníků, kteří zapomínají na své rezervace a díky tomu se mi i zvýšili tržby. Zároveň se snížila a zjednodušila administrativa spojená s objednáváním klientů a ušetřím tak drahocený čas, který můžu lépe využít.
Používání rezervačního systému Online termín v kombinaci se sociálními sítěmi je snad ta nejlepší věc na celém rezervačním systému! Není nic lepšího, když klientka zruší svoji rezervaci a Vy můžete hodit na instagram a facebook "storíčko" přímo s odkazem na rezervaci, kde napíšete "uvolnil se mi termín, objednejte se"! Většinou během několika málo minut mám termín opět obsazený a nemusím sedět hodinu "zadarmo"! A jako bonus? Velmi často se mi objednávají úplně nové klientky, takže rovnou získává nové (a určitě i spokojené) klientky!